كفاية نوم كفاية كسل

من اسبوع كنت تغيبت على النت وحرمت نفسى منه عشان ابتدى

يسحب وقت كبير من حياتى ومش بعمل الخطط اللى كان متفق عليها

والحمد لله الواحد فاق وسمع كام درس

طبعا عن رمضـــــــــان

شهر الرحمة والمغفرة

انا هحط درس لدكتور حازم شومان ياريت بجد تسمعوه

وركزوا معاه اوى لما يقول احنا نازلين مع حيتان قرآن وحيتان قيام

عاوزين نلحق لنا مكان حول الرسول

عاوزين مش بس فى رمضان ... لا ..لازم بروفه لاستقبال رمضان

شوية تمارين على باب رمضان شوية تمارين فى شعبان

ياريت تسمعوه بقلوبكم ونبتدى الايام دية

لنستقبل رمضـــان


جزاكم الله خيرا وتقبل الله منا صالح اعمالنا

Labels:

Posted by مش هقول انا حرة at 7:51 AM

6 Comments

  1. Blogger Mai_Jeneen posted at August 30, 2007 at 8:03 AM  
    جزاكِ الله خيراً يا حرة

    حاسمع الدرس إن شاء الله
  2. Blogger Mai_Jeneen posted at August 30, 2007 at 8:04 AM  
    صحيح

    ليكي تاج عندي
  3. Blogger مش هقول انا حرة posted at August 30, 2007 at 4:46 PM  
    واياكِ يا جميل

    وبالنسبة للتاج

    huh

    اية دة نننن
  4. Blogger زى الهوا posted at September 9, 2007 at 5:35 AM  
    جميللللللللللل جزاكى الله خير ياحرة
  5. Blogger حسن مشالي posted at September 16, 2007 at 1:16 PM  
    كل عام وانت بخير

    شكرا لك

    الدال على الخير كفاعله

    تحياتى وتقديرى
  6. Blogger مُـــؤمنة posted at October 12, 2007 at 2:10 AM  
    وانتهى رمضان .. ):

Post a Comment

« Home